Panasonic DMR-UBS90

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMR-UBS90 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pieter 29-11-2023

Panasonic DMR-UBS90EG Blu-ray Recorder valt behoorlijk tegen

Geschreven voor: Panasonic DMR-UBS90

Ik vind dit product geen aanrader: de navigatie mogelijkheden zijn erg beperkt en lastig, de reactie op de afstandbediening heel traag, als je een externe HD er op aansluit dan worden de te kopiëren van de interne HD verwijderd. Mij overkwam dat de Panasonic zoals de handleiding vermeldt de externe HD (een nieuwe Seagate 1TB) herkend en formatteerd. Daarna na kopiëren meldt de Panasonic dat de HD niet compatibel is, daarna op de PC (Windows 10) aangesloten, die de HD geheel niet ziet.
Het weergeven vanaf de Interne HD, moet je nummer voor nummer opstarten.
Ik kocht dit apparaat na mijn ervaringen met vorige Panasonic DVD recorders die weliswaar wat vlug problemen vertoonden bij het branden van disc's maar verder een voorbeeld zouden kunnen zijn voor het matige/slechte product waar ik nu mee te maken heb.
Een afrader zeg ik.

Pluspunten

• opnamen zijn OK
  • aansluiten gaat makkelijk

Minpunten

• navigatie beperkt/traag
  • aansluiten externe HD is een gok
  • blokkert na enige tijd opnamen